Over het project
Tijdens mijn studie heb ik zo’n 5 jaar bij Albert Heijn Groesbeek gewerkt als Senior Verkoper. Dat is ook hoe supermarktmanager Tom Hofman bij mij terecht kwam. Sinds juni 2022 voeren we nu een wervingscampagne uit voor Albert Heijn Nijmegen via Instagram en TikTok. Hoe gaaf is dat? In eerst instantie zouden we de campagne voor drie maanden uitvoeren en daarna stoppen. Maar omdat het zo goed aansloeg bij de doelgroep hebben we de campagne tot nader bericht verlengd.
Instagram (16 juni - 10 oktober 2022)
TikTok (16 juni - 10 oktober 2022)
Woorden van de klant
"Als Albert Heijn Nijmegen waren we op zoek naar een socialmedia-specialist, om deze kanalen beter te kunnen gebruiken voor de werving van nieuwe medewerkers. Toen dacht ik aan Jessie, die in het verleden als bijbaner bij ons gewerkt had en inmiddels een eigen bedrijf in socialmedia was gestart. Het contact was zo gelegd en was meteen constructief. De samenwerking zijn we vervolgens aangegaan en ze heeft voor ons zowel de TikTok als Instagram opgestart. Ze kent de slimmigheden op deze kanalen en weet goede content te maken die aansluit op onze doelgroep. Ze werkt binnen de afgesproken kaders heel zelfstandig en geen vraag is haar te veel. Inmiddels zijn we 3 maanden 'online' hiermee en boeken we prima resultaten! We hebben de samenwerking onlangs zelfs verlengd. Ik zou jeSocials iedereen aanraden!"
- Tom Hofman, Supermarktmanager Albert Heijn NijmegenLaten we samenwerken
Momenteel neem ik graag nieuwe projecten aan, dus heb je interesse in mijn werk? Neem gerust en vrijblijvend contact op via onderstaande button.